دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

تحقیق ارزیابی کارایی کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (DEA)

تحقیق-ارزیابی-کارایی-کارکنان-بیمارستان-مسیح-دانشوری-با-استفاده-از-مدل-تحلیل-پوششی-داده-ها-(dea)
تحقیق ارزیابی کارایی کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (DEA)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 1091 کیلوبایت
قیمت: 27000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع ارزیابی کارایی کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری تهران با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (DEA)، در قالب فایل word و در حجم 85 صفحه.

چکیده:
مدلهای تحلیل پوششی داده ها به منظور پاسخگویی به نیازهای کاربردی سبب شده است که تحقیقات وسیعی در حوزه های علمی مختلف انجام گیرد. در همین راستا این پژوهش به ارزیابی کارایی کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری تهران با استفاده ازمدل تحلیل پوششی داده ها پرداخته است. تحقیق حاضر از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی محسوب می شود. همچنین از نظر نحوه گردآوری داده ها این تحقیق توصیفی و از نوع علّی-مقایسه ای می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری می‌باشد. انتخاب نهاده ها و ستانده ها در این تحقیق با توجه به تحقیقات مشابه، مصاحبه و نظرسنجی از کارشناسان و خبرگان انجام گرفته است. معیارهایی که به عنوان نهاده انتخاب شده اند، عبارتند از سابقه کارکنان و نوع استخدام می باشد. در نهایت با توجه به تجزیه و تحلیل های انجام شده و با استفاده از نرم افزار DEA Solver از میان مدلهای متعدد DEA، مدل CCR ورودی محور به منظور ارزیابی کارایی  انتخاب شده است. نتایج نشان داد که 18 نفر از کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری کارا هستند. همچنین نتایج تحلیل حساسیت نشان داد رضایت ارباب رجوع بیشترین تاثیر  و ابتکار و خلاقیت  کمترین تاثیر را  بروی کارا و ناکارا بودن کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری داشته است. همچنین نتایج مدل اندرسون پیترسون نشان داد که کارمند شماره چهار کاراترین کارمند در میان کارکنان می باشد و کارمند نه و 11 در مکان های بعدی قرار دارند.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسئله
1-3- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
1-4- اهداف تحقیق
1-5- سوال های تحقیق
1-6- قلمرو تحقیق
1-7- تعریف تخصصی متغیر های تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
2-1- بخش اول: مبانی نظری کارایی
2-1-1- تعریف کارایی
2-1-2- مفهوم کارایی
2-1-3- مفهوم‌ کارایی‌ از دیدگاه نظریه پردازان
2-1-3-1- کارایی‌ درنظریه فردریک‌ تیلور (نظریه‌ مدیریت‌ علمی)
2-1-3-2- مفهوم‌ کارایی‌ در نظریه‌ هنری‌ گانت
2-1-3-3- کارایی‌ در نظریه‌ فرانک‌ و لیلیان‌ گیلبرت
2-1-3-4- کارایی‌ در نظریه‌ ماکس‌ وبر
2-1-3-5- کارایی‌ در مکتب‌ روابط‌ انسانی
2-1-4- عوامل موثر بر کارآیی نیروی انسانی
2-1-5- عوامل مؤثر در افزایش کارآیی در کشورهای توسعه یافته
2-1-6- مفهوم کارایی و انواع آن
2-1- 7- تفاوت کارآئی با بهره وری
2-1- 9- کارایی نسبی
2-1- 10- روشهای اندازه گیری کارایی 25
2-1- 10-1- روشهای پارامتری
2-1- 10-2- روشهای غیر پارامتری
2-2-بخش سوم : پیشینه تحقیق
2-2-1- پیشینه خارجی
2-2-2 – پیشینه داخلی
فصل سوم : روش تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- روش تحقیق
3-2- تحقیق کاربردی
3-2-1- تحقیق توصیفی- همبستگی
3-2-2- تحقیق توصیفی
3-3- متغیرهای تحقیق
3-4- روشهای جمع‌آوری اطلاعات
3-5- قلمرو تحقیق
3-5-1- قلمرو موضوعی تحقیق
3-5-2- قلمرو مکانی تحقیق
3-5-3- قلمرو زمانی تحقیق
3-6- جامعه آماری
3-7- روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات
3-8- معرفی تحلیل پوششی داده ها
3-8-1- مدل CCR
3-8-2- دیدگاههای ورودی ـ محور و خروجی ـ محور در حل مدل‌های CCR
3-8-3- رتبه‌بندی واحدهای کارا
3-8-4- ارائه مدلCCR با رویکرد ورودی – خروجی محور(CCR.IO)
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه
4-2- مدل BCC ورودی محور
4-3- تحلیل حساسیت
4-4- رتبه بندی کارکنان
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه
5-2- نتیجه گیری
5-3- پیشنهادهای تجربی
5-4- پیشنهادات پژوهشی محققین آینده
فهرست منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.