دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

تحقیق مشخصات بصری فرم 36 ص

مشخصات بصری فرم
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 7461 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
تحقیق مشخصات بصری فرم 36 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 7612

تحقیق مشخصات بصری فرم

شکل: صفت اصلی مشخص‌کنندة فرم است، شکل نتیجة ترکیب معین وجوه و یالهای یک فرم است.

اندازه: ابعاد واقعی فرم، طول، عرض و عمق آن است. در حالی که این ابعاد، تناسبات فرم را معین می‌نمایند. مقیاس فرم توسط نسبت اندازة آن به اندازة سایر فرمهای موجود در محیطش تعیین می‌شود.

رنگ:

پرده[1] رنگ، شدت و ارزش رنگی وجه یک فرم است. رنگ مشخص‌ترین صفتی است که یک فرم را از محیطش متمایز می‌نماید. همچنین، رنگ دربار بصری فرم اثر دارد.

بافت: مشخصات وجه یک فرم است، بافت وجوه یک فرم ، بر قابل احساس بودن آنها و کیفیت انعکاس نورشان اثر دارد.

مکان: محل قرارگیری فرم نسبت به محیط یا محدوده بصری‌اش می‌باشد.

جهت: وضعیت قرارگیری فرم است نسبت به سطح زمین، نقاط پیرامون، یا نسبت به فردی که به فرم نگاه می‌کند.

تعادل بصری: درجة سختی و پایداری یک فرم است. تعادل بصری یک فرم بستگی به هندسه و جهت قرار گیراش نسبت به سطح زمین و خط دید ما دارد.

در وا قع تمامی این مشخصات فرم متاثر از شرائط نگرش ما هستند یعنی:

پرسپکتو با زاویة دید ما

فاصله ما از فرم

شرائط نوری

زمینة بصری‌ای که فرم را احاطه کرده است.

در معماری‌ها ما با اشکال زیر سروکار داریم:

سطوح (کفها، دیوارها، سقف) که فضا را می‌بندند.

بازشوها (درها و پنجره‌ها)ی درون محصورکنندة فضا.

دوره مرئی فرم بناها

شکل به خط دورة یک سطح یا محیط مرئی یک حجم اطلاق می‌شود، و وسیلة اصلی تشخیص و شناخت فرم یک شئی می‌باشد. از آنجا که شکل در غالب خطی ظاهر می‌شود که جداکنندة فرم از زمینه‌اش است، بنابراین درک ما از شکل یک فرم بستگی به درجة تضاد بصری بین فرم و زمینه‌اش دارد.

فرمها به هر ترکیبی که باشد، گرایش ما این است که موضوع آنها را در زمینة بصری خود به ساده‌ترین و منظم‌ترین اشکال تقلیل دهیم. هر چه یک شکل ساده‌تر و منظم‌تر باشد، آسانتر مشاهده و درک می‌شود.

در هندسه، ما می‌دانیم که اشکال منظم عبارتند از دایره، و مجموعة بی‌نهایتی از کثیرالاضلاع‌های منظم (یعنی آنان که دارای اضلاع مساوی متلاقی در زوایای مساوی‌اند) که به این نام خوانده می‌شوند. مهمترین آنها اشکال اصلی هستند که عبارتند از: دایره، مثلث و مربع.

دایره: مجموعه نقاطی است که به فواصل مساوی و به طور متعادل حول یک نقطه قرار دارند.

مثلث: شکل سطحی است که محدود به سه ضلع و دارای سه زاویه می‌باشد.

مربع: شکل سطحی است که دارای چهار ضلع مساوی و چهار زاویة قائمه می‌باشد.

دایره:

دایره شکلی مرکزی و درون‌گراست که ماهیتا متعادل می‌باشد و مرکزیتی برای اطراف و دوروبر خود بوجود می‌آورد. با قرار دادن دایره در مرکز یک محل کیفیت مرکزیت داشتن آن تشدید می‌شود. وقتی دایره با فرمهای راست با زاویه‌دار ترکیب گردد، یا عنصری در محیطش قرار گیرد حرکت دورانی آشکاری در آن ایجاد می‌شود.

مثلث

مثلث تعادل را القا می‌کند. مثلث هنگامی که بر یک ضلعش تکیه دارد شکل کاملا متعادلی است، و وقتی به طور سرازیر بر یکی از رئوس خود قرار می‌گیرد، یا ممکن است در حالت توازن بدون تعادل پایدار قرار گیرد یا ناپایدار باشد و منجر به افتادن به یک طرف شود.


1- آن اندک اختلاف در طول موج که موجب تغییر گسترده و نام رنگی به رنگ دیگر می‌شود. برای دید آدمی تا 150 پرده رنگ مرئی است (م)


 در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل های این سایت 24 ساعته  از    طریق تلگرام با 09214087336  در ارتباط باشید تبلیغ کانال تلگرام

مشخصات استاندارد مواد افزودنی شیمیایی برای بتن 25 ص

مشخصات استاندارد مواد افزودنی شیمیایی برای بتن
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
مشخصات استاندارد مواد افزودنی شیمیایی برای بتن 25 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 7612

تحقیق مشخصات استاندارد مواد افزودنی شیمیایی برای بتن

مشخصات استاندارد مواد افزودنی شیمیایی برای بتن:

این استاندارد تحت نام‌گذاری ثابت C494/C94m منتشر شده است. اعدادی که بلافاصله پس از نامگذاری نوشته شده، نشان دهنده سال آخر اصلاح است. اپسیلون رونویس نشان‌دهنده یک تغییر ویرایشی از آخرین تجدیدنظر است. این استاندارد برای استفاده کارکنان وزارت دفاع تأئید شده است.

1) قلمرو:

1-1- این مشخصه مواردی همچون مواد افزودنی شیمیائی را برای استفاده در بر می‌گیرد که به ترکیب بتنی سیمان هیدرولیک برای رسیدن به هدف یا اهدافی که در 7 نوع ذیل نشان داده شده است اضافه می‌گردد.

1-1-1- نوع A: مواد افزودنی کاهنده آب

2-1-1- نوع B: مواد افزودنی تعویق انداز

3-1-1- نوع C: مواد افزودنی تسریع کننده

4-1-1- نوع D: مواد افزودنی کاهنده آب و تعویق‌انداز

5-1-1- نوع E: مواد افزودنی کاهنده آب و تسریع‌کننده

6-1-1- نوع F: مواد افزودنی کاهنده آب و گسترده بالا

7-1-1- نوع G: مواد افزودنی کاهنده آب، گسترده بالا و تعویق‌انداز

این مشخصه آزمایشات یک ماده افزودنی را با مواد بتن‌ریزی مناسب همانطور که در 1101 و 1103 شرح داده شده یا با سیمان، یوزولان، مصالح و ماده افزودنی حباب‌زا که برای کار مخصوصی پیشنهاد شده‌اند نشان می‌دهد. مگر اینکه غیر از این توسط خریدار مشخص شده باشد. آزمایشات باید با استفاده از بتن‌ریزی همانطور که در 1103 و 1101 شرح داده شده، انجام شود.

یادداشت 1: توصیه می‌شود تا آنجا که ممکن است، آزمایشات با استفاده از سیمان یوزولان، پیمانه کردن متوالی و سایر شرایط فیزیکی پیشنهاد شده برای کار مخصوص (4-11) انجام شود. چون اثرات مخصوص ایجاد شده توسط مواد افزودنی شیمیائی ممکن است با ویژگیها و اندازه‌های سایر اجزای سازنده تغییر کند. برای نمونه انواع G و F مواد افزودنی ممکن است کاهش آب بیشتری را در مخلوطهای بتنی نشان دهد که دارای سیمان بیشتری است. مخلوطهائی که دارای گستره بالائی از کاهش آب هستند بطورکلی سرعت بالاتری از افت (نشست) را نشان می‌دهند. وقتی مخلوطهای گستره بالا برای انتقال قابلیت کار افزایشی مورد استفاده قرار گیرد. تاثیر ممکن است محدود به طول مدت شود. افت یا نشست اصلی در 30 تا 60 دقیقة اول بستگی به عواملی دارد که بطورکلی بر آهنگ تأثیر فقدان افت یا نشست موثرند. استفاده از مواد افزودنی شیمیائی برای ایجاد نشست بالای بتن شامل مشخصه 1107 است.

یادداشت 2:

خریدار باید مطمئن شود که مواد افزودنی فراهم شده برای استفاده در کار معادل با ترکیب مواد افزودنی در معرض آزمایش، تحت این مشخصه است.

یادداشت 3:

مواد افزودنی که حاوی مقادیر نسبتا بالائی از کلرید هستند ممکن است فرسایش فولاد بتن پیش تنیده را تسریع کند.

موافقت با شرایط این مشخصه نباید شامل این اطمینان خاطر از پذیرش مواد افزودنی برای استفاده در بتنهای پیش تنیده باشد.

3-1- این مشخصات برای 3 سطح از آزمایش فراهم شده است.

1-3-1) سطح 1:

در طول مرحله تأثیر آغازین، سندی از موافقت یا عملکرد شرایط معین که در جدول 1 آمده، توضیح می‌دهد، مواد افزودنی شرایط این مشخصه را فراهم می‌کند. آزمایشات یکنواختی و تعادل بخش 6 باید برای ایجاد نتایج ، علی‌رغم مقایسه‌ای که انجام شده، صورت گیرد.

2-3-1) سطح 2:

آزمایش مجدد محدود توصیف شده در 2-2-5 و 1-2-5 و 2-5 سندی از موافقت با شرایط جدول (1) است که یکنواختی مداوم مواد افزودنی را با شرایط مشخصه توضیح می‌دهد.

3-3-1) سطح 3:

برای پذیرش قرعه‌کشی یا برای اندازه‌گیری یکنواختی در بین یا بین قرعه‌کشی‌ها، وقتی که توسط خریدار مشخص شده باشد، آزمایشات یکنواختی و تعادل‌بخشی (6) باید انجام شود.

4-1) مقادیر بیان شده هم در واحدهای اینچ بر پوند و هم SI باید بصورت جدا به عنوان استاندارد در نظر گرفته شود. از مقادیر بیان شده در هر سیستم نباید بصورت معادل انتظار داشت. بنابراین هر سیستم باید بصورت مستقل ازدیگری بدون ترکیب مقادیر آن به هر شکلی مورد استفاده قرار گیرد.

5-1) آزمایش این استاندارد شامل یادداشت‌ها و پانویس‌هائی است که مطالب توضیحی را فراهم کرده است. این یادداشت‌ها و پانویس‌ها را نباید به عنوان شرایط استاندارد در نظر گرفت.


 در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل های این سایت 24 ساعته  از    طریق تلگرام با 09214087336  در ارتباط باشید تبلیغ کانال تلگرام

طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی به ظرفیت 2075 تن پودر و گرانول در سال

خلاصه طرح موضوع طرح بسته بندی مواد غذایی دستگاه صادره کننده مجوز وزارت صنایع و معادن ظرفیت اسمی تولیدات 2000 تن نوع تولیدات حبوبات، آرد و ادویه جات بسته بندی شده تعداد شاغلین 18 نفر مشخصات سرمایه گذاری طرح سرمایه گذاری کل طرح 476376 میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت 232935 میلیون ریال سرمایه در گردش 243441 میلیون ریال
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 74 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی به ظرفیت 2075 تن پودر و گرانول در سال

فروشنده فایل

کد کاربری 15785

مقدمه:

بسته بندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان

علم بازاریابی قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن

اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب سهم بالاتری

از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است.

نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که

عبارتند از نقش Promotive و نقش Protective چنانکه از واژه به کار گرفته

شده برای این نقش ها نیز برمیاید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام

حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده

بسته بندی اشاره دارد.

از دیگر سو توجه ناکافی به موازین بسته بندی بهداشتی موجب گشته

است که محصولات مختلف غذایی کشور علیرغم دارا بودن کیفیت بسیار

خوب در بدو تولید به دلیل پیدایش پاره ای آلودگیهای ثانویه و یا عرضه در

اندازه ها و اشکالی خارج از استاندارد یا پسند بازار هدف نتوانند به

بازارهای جهانی راه یافته و مسیر را برای افزایش سطح تولید داخلی

هموار نمایند. بدیهی است با اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی

بهداشتی ، محصولات غذایی تولیدی کشور ، قابلیت رقابت با محصولات

مشابه خارجی را در بازارهای جهانی خواهند داشت.

همچنین با توجه به بازار تقاضای مطلوب داخلی برای انواع ادویه جات ،

حبوبات و سایر محصولات غذایی گرانول یا پودری ، لزوم توجه بیشتر به

بسته بندی این مواد به منظور افزایش سهولت دسترسی ( عرضه ) و

نگهداری مشخصتر میشود. ضمن اینکه پرداختن به این موضوع دارای

توجیه مناسب اقتصادی بوده و با اجرای این طرح ، میتوان بستر مناسبی را

برای اشتغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر فراهم آورد.


 در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل های این سایت 24 ساعته  از    طریق تلگرام با 09214087336  در ارتباط باشید تبلیغ کانال تلگرام

طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی به ظرفیت 1400 تن گرانول در سال

خلاصه طرح موضوع طرح تولید و بسته بندی مواد غذایی دستگاه صادره کننده مجوز وزارت صنایع و معادن ظرفیت اسمی تولیدات 1400 تن نوع تولیدات انواع حبوبات و نشاسته بسته بندی شده تعداد شاغلین 18 نفر مشخصات سرمایه گذاری طرح سرمایه گذاری کل طرح 366775 میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت 206213 میلیون ریال سرمایه در گردش 160562 میلیون
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 73 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی به ظرفیت 1400 تن گرانول در سال

فروشنده فایل

کد کاربری 15785

مقدمه:

بسته بندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان

علم بازاریابی قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن

اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب سهم بالاتری

از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است.

نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که

عبارتند از نقش Promotive و نقش Protective چنانکه از واژه به کار گرفته

شده برای این نقش ها نیز برمیاید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام

حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده

بسته بندی اشاره دارد.

از دیگر سو توجه ناکافی به موازین بسته بندی بهداشتی موجب گشته

است که محصولات مختلف غذایی کشور علیرغم دارا بودن کیفیت بسیار

خوب در بدو تولید به دلیل پیدایش پاره ای آلودگیهای ثانویه و یا عرضه در

اندازه ها و اشکالی خارج از استاندارد یا پسند بازار هدف نتوانند به

بازارهای جهانی راه یافته و مسیر را برای افزایش سطح تولید داخلی

هموار نمایند. بدیهی است با اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی

بهداشتی ، محصولات غذایی تولیدی کشور ، قابلیت رقابت با محصولات

مشابه خارجی را در بازارهای جهانی خواهند داشت.

همچنین با توجه به بازار تقاضای مطلوب داخلی برای انواع ادویه جات ،

حبوبات و سایر محصولات غذایی گرانول یا پودری ، لزوم توجه بیشتر به

بسته بندی این مواد به منظور افزایش سهولت دسترسی ( عرضه ) و

نگهداری مشخصتر میشود. ضمن اینکه پرداختن به این موضوع دارای

توجیه مناسب اقتصادی بوده و با اجرای این طرح ، میتوان بستر مناسبی را

برای اشتغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر فراهم آورد.


 در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل های این سایت 24 ساعته  از    طریق تلگرام با 09214087336  در ارتباط باشید تبلیغ کانال تلگرام

طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی پودر به ظرفیت 1200 تن در سال

خلاصه طرح موضوع طرح تولید و بسته بندی مواد غذایی دستگاه صادره کننده مجوز وزارت صنایع و معادن ظرفیت اسمی تولیدات 1200 تن نوع تولیدات آرد گندم، برنج و نخودچی و ادویه جات بسته بندی شده تعداد شاغلین 16 نفر مشخصات سرمایه گذاری طرح سرمایه گذاری کل طرح 353563 میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت 203903 میلیون ریال سرمایه در گردش 14
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 74 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی پودر به ظرفیت 1200 تن در سال

فروشنده فایل

کد کاربری 15785

مقدمه:

بسته بندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان

علم بازاریابی قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن

اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب سهم بالاتری

از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است.

نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که

عبارتند از نقش Promotive و نقش Protective چنانکه از واژه به کار گرفته

شده برای این نقش ها نیز برمیاید .

نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به

جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.

از دیگر سو توجه ناکافی به موازین بسته بندی بهداشتی موجب گشته

است که محصولات مختلف غذایی کشور علیرغم دارا بودن کیفیت بسیار

خوب در بدو تولید به دلیل پیدایش پاره ای آلودگیهای ثانویه و یا عرضه در

اندازه ها و اشکالی خارج از استاندارد یا پسند بازار هدف نتوانند به

بازارهای جهانی راه یافته و مسیر را برای افزایش سطح تولید داخلی

هموار نمایند. بدیهی است با اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی

بهداشتی ، محصولات غذایی تولیدی کشور ، قابلیت رقابت با محصولات

مشابه خارجی را در بازارهای جهانی خواهند داشت.

همچنین با توجه به بازار تقاضای مطلوب داخلی برای انواع ادویه جات ،

حبوبات و سایر محصولات غذایی گرانول یا پودری ، لزوم توجه بیشتر به

بسته بندی این مواد به منظور افزایش سهولت دسترسی ( عرضه ) و

نگهداری مشخصتر میشود. ضمن اینکه پرداختن به این موضوع دارای توجیه

مناسب اقتصادی بوده و با اجرای این طرح ، میتوان بستر مناسبی را برای

اشتغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر فراهم آورد.


 در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل های این سایت 24 ساعته  از    طریق تلگرام با 09214087336  در ارتباط باشید تبلیغ کانال تلگرام