دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

دانلود مقاله در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات 65 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-خـط-مشـی-کیفیـت-و-اصلاحات-65-ص
دانلود مقاله در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات 65 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 72
حجم فایل: 99 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 72 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

WWW.DANDEHSAZAN.COM

‏ارتباط با ما
‏محصولات
‏نظامنامه کیفیت
‏معرفی
‏صفحه اصلی
‏ نظامنامه کیقیت شرکت تولیدی و صنعتی دنده سازان
‏خـط‏ مشـی ‏کیفیـت ‏و‏ ‏اصلاحات

‏2-‏1- ‏خط‏ مشی کیفیت
‏شرکت‏ ‏صنعت‏ی دنده سازان‏ ‏،‏ تولید کننده ‏انواع‏ قطعات خودرو ، چرخ دنده و .... درراستای ارتقاء کیفیت محصولات خود و با هدف ‏کسب‏ سفارشات بیشتر ، استانداردهای مدیریت کیفیت ISO / TS 16949 : 2002 ‏ ‏و‏ ISO 9001:2000‏ ‏را‏ الگوی مدیریت ‏کیفیت‏ خویش قرار داده وخطمشی کیفیت خود را بدین شرح اعلام می دارد:
‏1-‏ ‏تلاش‏ ‏در‏ جهت کسب رضایت مشتریان از طریق شناسایی ، درک و برآورده سازی صحیح نیازها و ‏انتظارات‏ آنها
‏2-‏ ‏ارج‏ ‏نهادن‏ به مقام انسانی کارکنان بعنوان با ارزشترین سرمایه های شرکت از طریق رعایت ‏اصل‏ احترام متقابل ، فراهم آوردن روابط صمیمی ، توجه به مسائل روحی و رفاهی آنها ، ‏ایجاد‏ فضای مناسب کاری برای آنها
‏3-‏ ‏ ‏ارتقاء‏ ‏آگاه‏ی ها ، دانش و توانایی کارکنان از طریق اجرای آموزشهای تخصصی
‏4-‏ ‏جلب‏ ‏مشارکت‏ فکری کارکنان از طریق دریافت و تشویق ایده های عملی آنها و گسترش فرهنگ ‏کارگروه‏ی
‏5-‏ ‏تعهد‏ ‏به‏ بهبود مستمر فعالیتها از طریق تدوین ، اجرا و اندازه گیری اهداف کیفیت
‏6-‏ ‏حرکت‏ ‏به‏ سمت ضایعات صفر از طریق انجام کلیه فعالیتها بطور صحیح و منظم و در موعد مقرر ، ‏جلوگیر‏ی از تکرار اشتباهات ، کاهش انحراف از برنامه ها و تاکید بر ﭘیشگیری از ‏خطاها
‏تشریح‏ عناصر سیستم ‏مدیریت‏ کیفیت‏
‏4- سیستم مدیریت ‏کیفیت‏ ‏
‏4-1- ‏نیازمندیهای‏ عمومی
‏شرکت‏ ‏صنعتی‏ دنده سازان، یک نظام مدیریت کیفیت را ایجاد ‏و‏ مستند نموده، ‏آن‏ را به اجرا گذارده و از برقرار بودن آن به طور مداوم اطمینان حاصل می نماید و در ‏جهت‏ بهبود اثربخشی آن بر اساس نیازمندیهای این استاندارد بین‌المللی اقدام می کند .
‏در‏ ‏شرکت‏ صنعتی ‏دنده‏‌‏سازان،‏ ‏فرآیندهای‏ مورد ‏نیاز‏ سیستم مدیریت کیفیت و کاربردهای آنها در سرتاسر سازمان شناسایی گردیده و توالی ‏و‏ تعامل این فرآیندها نیز مشخص شده است. این فرآیندها ‏و‏ تعاملات آنها ‏در‏ جداول پیوست و همچنین در روشهای اجرایی مربوطه مدون شده‌اند. علاوه بر این، شاخص ‏های‏ مورد نیاز برای کنترل اثربخشی اجرای این فرآیندها تدوین شده است .
‏در‏ ‏این‏ سازمان از دسترس بودن منابع و اطلاعات مورد نیاز بر اساس جلسات هفتگی ، ماهیانه ‏و‏ بازنگری مدیریت اطمینان حاصل می شود.
‏همچنین‏ ‏فرآیندهای‏ شناسایی شده طبق روش اجرایی اندازه‌گیری میزان تحقق اهداف کیفیت به شماره QA-P-05‏ ‏و‏ همچنین روش ‏اجرایی‏ ارزیابی رضایت مشتریان به شماره QA-P-11‏ ‏مورد‏ پایش، ‏اندازه‏‌‏گیری،‏ تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات لازم برای بهبود مستمر طبق روش ‏اجرایی‏ اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه به شماره EN-P-05 ‏ ‏صورت‏ می‌گیرد.
‏تصویر‏ زیر وضعیت ‏سیستم‏ مدیریت کیفیت ‏شرکت‏ صنعتی دنده ‏سازان‏ ‏را‏ نشان ‏می‏‌‏دهد‏.
‏ورودی
‏خروجی
‏بهبود‏ ‏مداوم‏ سیستم مدیریت کیفیت
‏مشتریان
‏مشتریان
‏تحقق‏ ‏محصول
‏مدیریت‏ منابع
‏محصول
‏اندازه‏ گیری ، ‏تحلیل،بهبود
‏Ä
‏È
Å
‏É

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.