دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت, پاورپوینت طرح توجیهی, مقاله, پیشینه تحقیق, مبانی نظری, طرح توجیهی, پرسشنامه مدیریتی, پرسشنامه روانشناسی

تحقیق بازاریابی صنعتی 40 ص

تحقیق-بازاریابی-صنعتی-40-ص
تحقیق بازاریابی صنعتی 40 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 29 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏مقدمه‌ای‌ بر محیط‌ بازاریابی‌ صنعتی‌
‏ ‏اهداف‌ آموزشی‌
‏توضیح‌ دهید که‌ چرا بازاریابی‌ صنعتی‌ را مطالعه‌ می‌کنیم‌؛
‏ تفاوت‌ بین‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ و بازاریابی‌ مصرف‌ کننده‌ نهائی‌ را درک‌ کنید؛
‏ ویژگیهای‌ یک‌ تقاضای‌ صنعتی‌ را تشریح‌ کنید.
‏ ماهیت‌ رفتار خریدار صنعتی‌ را درک‌ نمائید.
‏ انواع‌ مختلف‌ کالاها و خدمات‌ صنعتی‌ را بشناسید.
‏ میان‌ انناع‌ مختلف‌ مصرف‌ کنندگاه‌ صنعتی‌ تمایز قایل‌ شوید.
‏ اهمیت‌ محوری‌ تدوین‌ استراتژی‌ و برنامه‌ ریزی‌ برای‌ تلاشهای‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ را درک‌ کنید.
‏
‏3
‏رئوس‌ مطالب‌ فصل‌
‏ ‏مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌
‏ چرا بازاریابی‌ صنعتی‌ را مطالعه‌ می‌کنیم‌.
‏ بازاریابی‌ صنعتی‌ چه‌ تفاوتی‌ با بازاریابی‌ مصرف‌ کننده‌ دارد؟
‏ ویژگیهای‌ تقاضای‌ صنعتی‌
‏ ماهیت‌ رفتار خرید صنعتی‌
‏ طبقه‌بندی‌ کالاها و خدمات‌ صنعتی‌
‏ مصرف‌ کنندگان‌ صنعتی‌
‏ تدوین‌ استراتژی‌ و برنامه‌ریزی‌ بازاریابی‌ صنعتی‌
‏ روال‌ این‌ کتاب‌
‏
‏4
‏مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌
‏ ‏بازار صنعتی‌ با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی‌ بازاری‌ بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی‌ مثل‌ روپانت‌ زیراکس‌، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر کالاها و خدماتی‌ را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری‌ می‌کنند. بازار کالا و خدمات‌ سازمانی‌ به‌ لحاظ‌ حجم‌ مبادلات‌ پولی‌ چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف‌ کننده‌ است‌ و همچنان‌ به‌ رشد خود ادامه‌ می‌دهد. شرکتهایی‌ که‌ کالاها وخدمات‌ خود را به‌ دیگر سازمانها می‌فروشند، باید تلاش‌ کنند تا رفتار خرید سازمانی‌ و همچنین‌ نیازها، منابع‌، انگیزه‌ها و فرآیندهایی‌ که‌ این‌ رفتارها را شکل‌ می‌دهند را بشناسند. فرآیند بازاریابی‌ صنعتی‌ باید به‌ گونه‌ای‌ طراحی‌ و برنامه‌ ریزی‌ شود تا نیازهای‌ متنوع‌ هر بخشی‌ از بازار را برآورد سازد. نیازهای‌ هر بخشی‌ از بازار بسیار متفاوت‌ از نیازهای‌ سایر بخشهای‌ بازار است‌. یک‌ بازاریاب‌ علاوه‌ بر شناخت‌ خریدار صنعتی‌ و فرآیند خرید آن‌، باید فهم‌ عمیقی‌ از شرکت‌ داشته‌ باشدتا از چگونگی‌ کاربرد بعضی‌ از تکنیکها و ابزارهای‌ سنتی‌ بازاریابی‌ که‌ سالها مورد استفاده‌ قرار گرفته‌اند و همچنین‌ فرصتها و چالشهای‌ عمده‌ای‌ که‌ این‌ تکنیک‌ و ابزارها را در محیط‌ کنونی‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ ایجاد کرده‌اند، آگاهی‌ یابند. بازاریابی‌ صنعتی‌ عبارتست‌ از تخلیة‌ فعالیتهایی‌ که‌ مبادلات‌ بین‌ مصرف‌ کنندگان‌ و عرضه‌کنندگان‌ صنعتی‌ را در بازارهای‌ صنعتی‌ تسهیل‌ می‌کند. یک‌ بازار صنعتی‌ کلیه‌ سازمانهایی‌ را شامل‌ می‌شود که‌ کالاها و خدمات‌ را برای‌ تولید محصولات‌ و خدمات‌ دیگر خریداری‌ نموده‌ و سپس‌ محصولات‌ و خدمات‌ تولی‌ شده‌ را جهت‌ فروش‌ و یا اجاره‌ به‌ دیگران‌ عرضه‌ می‌کنند. مصرف‌ کنندگان‌ صنعتی‌ شامل‌ تولیدکنندگان‌، عمده‌ فروشا، خرده‌ فروشان‌ و انواع‌ دیگر سازمانها مثل‌ بیمارستانها، دانشگاههاوبخشهای‌ دولتی‌ (شامل‌ 88000 اداره‌ دولتی‌ محلی‌ ایالتی‌ و نورال‌) می‌باند. در بازاریابی‌ صنعتی‌، یک‌ مبادله‌ زمانی‌ روی‌ می‌دهد که‌ یک‌ کالا یا خدمت‌ برای‌ هرگونه‌ مصرفی‌ غیر از مصرف‌ شخصی‌ فروخته‌ می‌شود. این‌ بازار، خریدارانی‌ از صناع‌ مختلف‌ مانند تولید، ساختمان‌، حمل‌ و نقل‌، ارتباطات‌، بانکداری‌، مالی‌، بیمه‌، کشاورزی‌، جنگلداری‌، شیلات‌، معدنکاری‌ وخدمات‌ عمومی‌ را در خود جای‌ می‌دهد. اهمیت‌ رو به‌ افزایش‌ محصوات‌ صنعتی‌ پیشرفته‌، تغییرات‌ معنی‌ دار در الگوی‌ تقاضای‌ مصرف‌کنندگان‌ و مشتریان‌ نهایی‌، آهنگ‌ سریع‌ تغییرات‌ تکنولوژیکی‌، اندازه‌ بزرگ‌ و پیچیدگی‌ فزاینده‌ شرکتهای‌ صنعتی‌ و مصرف‌ کنندگان‌ آنها، اثر رو به‌ رشد تجارت‌ الکترونیک‌ وخدمات‌ مدیریتی‌ و افزایش‌ تجارت‌ جهانی‌ (بزرگترین‌ صنایع‌ صادر کننده‌ در ایالات‌ متحده‌ بر مصرف‌ کنندگان‌ صنعتی‌ تمرکز کرده‌اند و نه‌ مصرف‌ کنندگان‌ نهایی‌)، نیاز به‌ نوآوری‌ در استراتژیهای‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ را تشدید کرده‌اند. همه‌ سازمانهای‌ رسمی‌ اعم‌ از دولتی‌ ویا خصوصی‌، انتفاعی‌ یا غیر انتفاعی‌ در خرید و فروش‌ کالاها و خدمات‌ صنعتی‌ مشارکت‌ دارند. کانون‌ توجه‌ این‌ کتاب‌ تشریح‌ فرآیند خریدو فروش‌ صنعتی‌ می‌باشد.
‏4
‏ ‏چرا بازاریابی‌ صنعتی‌ را مطالعه‌ می‌کنیم‌؟
‏ ‏با توجه‌ به‌ این‌ که‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ متغیرهای‌ زیادی‌ را شامل‌ شده‌ و اندازة‌ آن‌ نیز بسیار بزرگتر از عرضه‌ بازارهای‌ مصرف‌ کننده‌ است‌ بنابراین‌ با آن‌ چیزی‌ که‌ اغلب‌ افراد با شیندن‌ واژه‌ بازاریای‌ تصور می‌کنند متفاوتست‌. به‌ طور کلی‌، باید عنوان‌ داشت‌ که‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ خویشاوند دور جریان‌ فکری‌ بازاریابی‌ بوده‌ است‌. با هر حال‌، فرصتهای‌ استخدام‌ بی‌شمار، اهمیت‌ روبه‌ رشد کالاهای‌ صنعتی‌ با فن‌آوری‌ پیشرفته‌ و موفقیت‌ در رقابت‌ خارجی‌، موجب‌ افزایش‌ اهمیت‌ مطالعه‌ بازاریابی‌ صنعتی‌ شده‌ است‌. در حقیقت‌، اکثر دانشجویان‌ فارغ‌الحصیل‌ با مدارک‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ ارشد، مسیر پیشرفت‌ شغلی‌ خود را با شرکتهای‌ تولیدکننده‌ کالاهای‌ صنعتی‌ آغاز می‌کنند تا با شرکتهای‌ تولیدکننده‌ کالاهای‌ مصرفی‌، بازاریابی‌ صنعتی‌ همان‌ جایی‌ است‌ که‌ فرصتهای‌ شغلی‌ بی‌شماری‌ وجود دارند. دلایل‌ دیگری‌ نیزبرای‌ اهمیت‌ رو به‌ رشد بازاریابی‌ صنعتی‌ ارائه‌ شده‌ است‌ که‌ از میان‌ آنها می‌توان‌ به‌ اهمیت‌ تشکیل‌ مشارکتهای‌ بین‌المللی‌ برای‌ اغلب‌ شرکتها و همچنین‌ اهمیت‌ بخش‌ خدمات‌ اشاره‌ کرد. در اقتصاد آمریکا بخش‌ خدمات‌ بیش‌ از دو برابر بزرگتر از بخش‌ تولید است‌. خذف‌ نظارت‌ دولت‌، تغییرات‌ استانداردهای‌ انجمنهای‌ خریداران‌ حرفه‌ای‌ و کاربرد فن‌ آوری‌ رایانه‌ای‌ با یکدیگر تلفیق‌ شده‌ و تغییرات‌ عمده‌ای‌ در محیط‌ اغلب‌ شرکتهای‌

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.