فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 334 حجم فایل: 330 کیلوبایت قیمت: 20000 تومان
توضیحات: پایان نامه رشته حقوق (علوم جزائی و جرم شناسی ) با موضوع بررسی جزای نقدی در حقوق ایران، در قالب فایل word و در حجم 334 صفحه.
بخشی از متن: روش این تحقیق همانند غالب تألیفات حقوقی روش کتابخانه ای است. با این توضیح که علاوه بر استفاده از قوانین که شالوده عمده این تحقیق را تشکیل داده است، هر جا که لازم بوده به رویه قضائی، بخشنامه ها و آئین نامه ها استناد شده است. از نظریه علمای حقوق نیز حسب جایگاه خود در منابع حقوقی برای تفسیر و توضیح درست قوانین مربوطه و آگاهی بر معنای حقیقی قانون استفاده شده است. بطوری که سعی گردیده با بهره گیری از منابع موجود، سراسر این تحقیق از توصیف و تحلیل خالی نباشد.
فهرست مطالب: مقدمه بخش نخست: کلیات فصل اول: تعریف، ماهیت و خصالص جزای نقدی گفتار اول: تعریف جزای نقدی گفتار دوم: ماهیت جزای نقدی گفتار سوم: خصائص جزای نقدی فصل دوم: مزایا، معایب و شیوه های رفع معایب جزای نقدی گفتار اول: مزایای جزای نقدی گفتار دوم: معایب جزای نقدی گفتار سوم: شیوه های رفع معایب جزای نقدی الف- کاربدل از جزای نقدی ب- رژیم روزهای جزای نقدی فصل سوم: اقسام جزای نقدی گفتار اول:جزای نقدی ثابت و نسبی الف- جزای نقدی ثابت ب- جزای نقدی ثابت گفتار دوم: جزای نقدی اصلی و تکمیلی (تتمیمی) تکمله- تبدیل مجازات تتمیمی به جزای نقدی فصل چهارم: اهداف و اصول حاکم بر جزای نقدی گفتار اول: هدف کیفری گفتار دوم: هدف مالی گفتار سوم: هدف مقنن در تعیین جزای نقدی گفتار چهارم: اصل قانونی بودن گفتار پنجم: اصل شخصی بودن الف- عدم پذیرش پرداخت از سوی ثالث ب- عدم پرداخت به صورت تضامن ج- عدم انتقال به ورثه د- مجازات اشخاص حقوقی گفتار ششم: اصل فردی کردن و نقش قاضی فصل پنجم: مفاهیم مشابه جزای نقدی گفتار اول: معیار تشخیص جزای نقدی از مفاهیم مشابه گفتار دوم: تفکیک بین جزای نقدی و خسارت ناشی از جرم گفتار سوم: تمیز بین جزای نقدی و دیه گفتار چهارم: تمیز بین جزای نقدی و جریمه مالیاتی گفتار پنجم: تمیز بین جزای نقدی و جریمه بدنی گفتار ششم: تمیز بین جزای نقدی و جریمه انتظامی بخش دوم: عوامل موثر در تعیین جزای نقدی فصل اول: تشدید جزای نقدی گفتار اول: تعدد جرم و جزای نقدی الف- تعدد جرم بر اساس قانون مجازات عمومی 1304 ب- تعدد جرم بر اساس ماده 2 الحاقی مصوب 1311 ج- تعدد جرم بر اساس قانون مجازات عمومی 1352 د- تعدد جرم بر اساس قانون مجازات اسلامی 1370 گفتار دوم: تکرار جرم و جزای نقدی الف- تکرار جرم به موجب قانون مجازات عمومی 1304 ب- تکرار جرم به موجب قانون مجازات عمومی 1352 ج- تکرار جرم به موجب قوانین مجازات اسلامی فصل دوم: احتساب بازداشت قبلی و تخفیف جزای نقدی گفتار اول: احتساب بازداشت قبلی الف- احتساب در زمان حکومت قوانین مجازات عمومی ب- احتساب در زمان حکومت قوانین مجازات اسلامی گفتار دوم: تخفیف جزای نقدی الف- تخفیف در قانون مجازات عمومی 1304 ب- تخفیف در قانون مجازات عمومی 1352 ج- تخفیف به موجب قانون راجع به مجازات اسلامی د- تخفیف به موجب قانون مجازات اسلامی فصل سوم: تعلیق جزای نقدی فصل چهارم: تبدیل حبس به جزای نقدی بخش سوم: اجرای جزای نقدی و عوامل موثر در آن فصل اول: اجرای جزای نقدی گفتار اول: فوریت اجرای حکم جزای نقدی و موارد تأخیر آن الف- فوریت اجرای حکم جزای نقدی ب- موارد تأخیر اجرای جزای نقدی 1-اعطای مهلت پرداخت از سوی قانونگذار 2-فرار محکوم علیه 3-تقسیط جزای نقدی 4-اجتماع حبس با جزای نقدی گفتار دوم: مقامات صلاحیت دار اجرای جزای نقدی گفتار سوم: تقدم حق محکوم له بر وصول جزای نقدی گفتار چهارم: نحوه وصول جزای نقدی الف- طریقه وصول از ددگاه مدنی ب- وصول به صورت تضامنی ج- پرداخت از طرف شخص ثالث د- تقسیط جرای نقدی 1- جواز و عدم جواز تقسیط 2- مرجع اعطای تقسیط 3- شرایط تقسیط 4- عدول از تقسیط گفتار پنجم: بازداشت بدل از جزای نقدی و شیوه های معافیت از آن الف- بازداشت بدل از جزای نقدی 1- ماهیت بازداشت 2- مدت بازداشت 3- تجزیه پذیری و عدول از بازداشت به جزای نقدی ب- شیوه های معافیت 1- معافیت از بازداشت 2- اعسار فصل دوم: عوامل موثر در اجرای جزای نقدی گفتار اول: گذشت متضرر از جرم الف- در جرائم قابل گذشت ب-در جرائم غیرقابل گذشت گفتار دوم: جنون محکوم علیه گفتار سوم: فوت محکوم علیه گفتار چهارم: عفو نتایج و پیشنهادات
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 110 حجم فایل: 141 کیلوبایت قیمت: 6900 تومان
توضیحات: پروژه پایانی رشته مشاوره با موضوع بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران با انگیزش پیشرفت دانش آموزان سال سوم دبیرستان، در قالب فایل word و در حجم 105 صفحه، همراه با پرسشنامه های پژوهش (پرسشنامه شیوه های فرزندپروری و پرسشنامه انگیزش پیشرفت).
بخشی از چکیده: به منظور بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران با انگیزش پیشرفت فرزندان آنها دربین دانش آموزان سال سوم دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهر اردبیل نمونه ای با حجم 200 نفر انتخاب شدند. سپس پرسش نامه شیوه های فرزند پروری بر مبنای الگوی بامریند روی مادران و پرسش نامه انگیزش پیشرفت هرمنس روی فرزندان آنها اجرا گردید. پس از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها توسط نرم افزار کامپیوتریSPSS نتایج نشان داد که مادرانی که شیوه تربیتی آنها دموکراتیک و آزادگذاری است انگیزش پیشرفت فرزندان آنها بیشتر است. در این تحقیق از نظر انگیزش پیشرفت تفاوت معنی داری بین دو جنس مشاهده نشد ...
فهرست مطالب: فصل اول: انگیزش چکیده مقدمه تعریف انگیزش فصل دوم : ساختار نظریه اتکینسون ساختار نظریه اتکینسون کارایی نظریه اتکینسون نتیجه نظریه مک کلند پیرامون انگیزه پیشرفت رفتار و انگیزه پیشرفت نظریه مورای ویژگی های افراد پیشرفت گرا تلفیق و نتیجه گیری از تحقیقات پیشین فصل سوم : ابزار و روش تحقیق مقدمه روش تحقیق جامعه آماری نمونه آماری و روش نمونه گیری مشخصات ابزار اندازه گیری پایایی و روایی آزمون روشهای آماری فصل چهارم : بررسی فرضیه ها مقدمه الف- اطلاعات توصیفی جداول، نمودارها ودرصدها. جدول شماره ۱-۴ – وضعیت اشتغال مادران نمودار شماره ۱-۴- وضعیت اشتغال مادران جدول شماره ۲-۴ – توزیع فراوانی میزان تحصیلات مادران نمودار شماره ۱-۴- وضعیت اشتغال مادران جدول شماره ۳-۴ – توزیع فراوانی تعداد فرزندان مادران دارای شیوه اقتدار منطقی جدول شماره ۴-۴ – توزیع فراوانی تعداد فرزندان مادران دارای شیوه آزادگذاری جدول شماره ۵-۴ – توزیع فراوانی تعداد فرزندان مادران دارای شیوه استبدادی نمودار شماره ۳-۴- نمودار ستونى تعداد فرزندان و جدول شمازه ۶-۴ – توزیع فراوانی میزان درآمد ماهانه خانواده مادران دارای شیوه اقتدار منطقی جدول شماره ۷-۴ – توزیع فراوانی میزان درآمد ماهانه خانواده مادران دارای شیوه آزادگذاری جدول شمازه ۸-۴ – توزیع فراوانی میزان درآمد ماهانه خانواده مادران دارای شیوه استبدادی نمودار شماره ۴-۴- نمودار ستونى درآمد ماهانه (فراوانی درصدی) خانوادۀ مادران ب- بررسی آزمایشی تک تک فرضیه ها جدول مربوط به فرضیه اول ۹-۴بررسی رابطه بین شیوه فرزندپروری«روش اقتدار منطقی» و انگیزش پیشرفت تحصیلی جدول مربوط به فرضیه دوم ۱۰-۴بررسی رابطه بین روش استبدادی شیوه فرزندپروری و انگیزش پیشرفت تحصیلی جدول مربوط به فرضیه سومبررسی رابطه شیوه فرزندپروری به روش آزادگذاری با انگیزش پیشرفت تحصیلی جدول شماره ۱۱-۴ – مقایسه میانگین نمرات دختران و پسران از نظر انگیزش پیشرفت فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری نتیجه گیری از آزمایش فرضیه ها بحث درمورد نتایج پیشنهادات کاربردی پیشنهادهایی برای پژوهش منابع پرسشنامه شیوه های فرزندپروری پرسشنامه انگیزش پیشرفت